Här har vi sprayat hela kvällen!

Har försökt att lägga upp detta flera ggr idag men det har inte fungerat. Det var en rolig och mycket kreativdag idag. Vi började som bekant på Art of the streets, där köpte vi dessa...
 
Sprayburkar så vi skulle kunna leka lite när vi kom hem. Vi fick mycket inspiration där.
 
 
Somliga var jätteduktiga! De hade riktigt bra pennor där också som jag blev grymt sugen på att köpa. Konstigt nog gjorde jag inte det, vilket jag ångrar. Jag kan dock inte rita överhuvudtaget, men jag har alltid gillat pennor och att färglägga saker. Så nästa gång jag är i stan besöker jag nog den butiken för några inköp.
Grabbarna från Swedish pineapple production´s håller på att göra en film om "klotter". Länk kommer senare om jag får deras tillåtelse att lägga upp den.
 
Berättar mer om STHLM Zombie walk när jag laddat in mina bilder från kameran. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback