En upp

... två ner.
Nu ligger jag här i soffan med konstaterad lunginflammation. Inte konstigt att jag flåsar, hostar, svettas, sover och aldrig blir bra.
Ska ta mig till apoteket och hämta ut medicin. Så om några dagar kommer jag vara som ny. :D
Funderar på om jag ska skiva ut mitt manus 2 och redigera lite.
När jag redigerat klart manus 1, tänkte jag. `Nästa gång ska jag redigera lite varje dag så jag slipper göra 310 sidor på ett bräde´. Tror ni att jag har följt mitt råd till mig själv?
Nä!
Inte något har jag redigerat. Allt är rått, rått, rått.
Inser att min arbetsprocess blir störd om jag stannar upp och redigerar mitt i den. Fast när man ligger på soffan och inte vill se en dator på vykort ens, då passar det ju faktiskt att redigera på papper.
Jag ska börja med att vila, sen ska jag ta mig till övervåningen för en utskrift.
 
Må gott!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, har du fått lunginflammation är det ju inte konstigt om det aldrig har gått över.
Krya på dig och vila mycket! Manuset finns ju alltid kvar :-D

Svar: Ja, det gör ju det. Men fasen vad det gnager i mig att inte ha någon ork att skriva. :(

2012-12-03 kl. 10:21:15
Postat av: Lee Destino

Åter igen händer detta. De övriga fälten bli blanka, fast jag fyllt i dem, gaaah. Tror det är mitt internet som fått frispel.

Svar: Konstigt! Men det är bra att du "talar om" så jag vet att det är du. ;)Jag missar min sista kurskväll med filmmanusgruppen idag. :,( känns jättetrist!

2012-12-03 kl. 10:22:14

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Kati

Men gud, inte konstigt att det inte gick över, som sagt. Hoppas du kryar på dig snart.Kram.

Svar: Tack! Nu har jag plundrat apoteket på diverse medel, så snart är jag pigg som en piggelin. :)

2012-12-03 kl. 18:51:01

URL: http://www.katarinapersson.com
Postat av: Fia Filur

Nä vad tråkigt :( Men skönt att veta vad det är! Krya på dig!

Svar: Tack! Ja, nu har jag i alla fall fått rätt medicin! :) Snart bättre!

2012-12-03 kl. 19:12:06

URL: http://www.sofiafritzson.com
Postat av: Carola

Vila, vila och vila. Var rädd om dig nu för lunginflammation är inte att leka med. Antar att du har lite att läsa också :-).
Kram och krya på dig!

Svar: Tyvärr känner jag mig för trött för att läsa, sitter mest och stirrar. Eller sover framför tv:n. Har sån huvudvärk och den sitter liksom i ögonen. Tack! Jag ska vila. Nu medicin så jag blir i alla fall bättre om några dagar. :)

2012-12-03 kl. 21:21:17

URL: http://carolastromstedt.wordpress.com
Postat av: Linda

Men vännen, lunginflammation???!!! Usch, var rädd om dig och dra ner lite på tempot så kroppen får en chans att återhämta sig. Svårt när allt omkring en är roligt, jag vet...
Krya-på-dig-kramar

Svar: Tack! Ja, det är pest. Tycker dock att tempot är rätt lugnt, men barnen var alla 3 sjuka över höstlovet och veckan efter. Fick väl någon elak bacill där. Meja och Oliver hostar fortfarande. :S Tror det är den berömda vinter influensan som man kan vaccinera sig emot.Kram till dig i massor och hälsa familjen. Jag följer Ebbas fotbollsframgångar på FB! ;)

2012-12-04 kl. 12:12:54

URL: http://casaranieli.blogspot.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback