Får det lov att vara en

Cupcake?
Nu har jag fått sån distans till surfandet efter 3 dygn utan, att jag har svårt att sätta mig in i det igen. Jag har plötsligt så mycket fritid att jag har vant mig vid att göra så mycket annat. Kan låta sorgligt, men det är ett faktum.
Vi har bakat, spelat sällskapsspel, lagt ett 1000 bitars puzzel och påbörjat ett 1500 bitars, barnen har åkt snowboard och jag har läst och bara varit.
Det bästa av allt är nog att telefonen legat orörd. Alla sms besvaras först idag.
Vet till och med att barnen har tyckt att det varit både skönt och roligt.
Resten av lovet har vi nu bestämt att vi kör skärmfritt fram till 18.00. :)
Jätteskönt!
Hur har ni haft det och vad har ni gjort på er lediga tid?
Gillar ni spelet sänka skepp! Det har jag gillat sen jag var liten.
Tack för blogginlägg och extra tack för att ni hälsat mig välkommen tillbaka! :D


Kommentarer
Postat av: Fia Filur

Välkommen tillbaka! Själv har jag också legat lågt och kommer fortsätta ligga lågt till efter nyår. Tycker nästan det är lite skrämmande hur mkt tid som frigörs när man inte lägger den på nätet eller mobilen! Samtidigt vill jag inte vara helt bortkopplad heller, så det är en avvägning det där! Kul att ni hunnit med så mycket i alla fall! :)

Svar: Ja, visst är det galet vad tid man får över! Det är ju inte så att man funderar över det annars. Men nu har jag verkligen insett hur mycket tid det tar, bara att surfa runt och läsa bloggar! Även om det är jättekul! :D Ska nog försöka dra ner på surfandet utan att bloggen och alla era bloggar blir lidande! ;) Det kommer gå bra om jag bara planerar tiden lite bättre! Kul att du kikat in här! :D

2012-12-27 kl. 18:40:37

URL: http://www.sofiafritzson.com
Postat av: Lee Destino

Ja, skoj att du äntligen är tillbaka! Du har varit saknad :-)
Jag har också bara varit i några dagar, men även skrivit lite :-)

Svar: Tack! Och jag har saknat er alla! Helt ärligt känns det lite som att börja om på ruta ett. Har inte ens tänkt på texten under dessa dagar och nu känns det lite som "har jag något kvar att ge". Eller har mitt upphåll gjort att jag "tappat" det?

2012-12-27 kl. 18:55:22

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Mia Skrifver

Vad bra att du njutit av skärmfritid och välkommen tillbaka. Själv har jag närmat mig skärmen med skrämselhicka, men det går ju framåt i alla fall. Om 40 sidor kommer livet att le även när jag gör nåt vid skärmen.

Svar: Tack! Det är skönt att vara tillbaka. :D Jag håller med, det är lite skrämmande att "komma tillbaka", i morgon hoppas jag ha tid att skriva lite och när jag gått runt här och tänkt på det har jag nästan fått skrivkrampskänslor... Tänk om jag inte kommer in i det igen. :S Hemska tanke. Så jag förstår dig på pricken!

2012-12-27 kl. 18:56:48

URL: http://skrifva.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback