Kolla in det här!

Oj vad stor bilden blev!
Det är min son (13år) och hans kompisar som byggt Globen i pepparkaksdeg! Visst är den grym! Det vita florsockret har de öst på för att Globen skulle få rätt färg. För er som inte bor i Sthlm kan jag berätta att "den lilla bollen ovanpå" är en utanpåliggande hiss som man kan åka upp i om man vill. Det är populärt att gifta sig i den. ;)
Tänkte att det kunde passa med pepparkakor idag då det är lucia.
För er som inte läst mitt tidigare inlägg idag "Hur blir det då?" gör gärna det. Vill veta om ni vet! :)
 
Det blir inget lussefirande för mig idag. Däremot kanske en karategradering med min son. (vet inte om jag vill sitta där och hosta, det kan ju upplevas som mycket störande). Vi får se.
Hur som helst ska jag jobba på lördag på Luciakonserten på Friends Arena. Luciatåget har inte mindre än 1400 tärnor/stjärngossar och tomtar. Så det blir lite utöver det vanliga. Lär ju få överdos av lussande då! ;)

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Ja, det var tjusigt gjort.
Här har vi också ätit någon lussebulle och pepparkaka, men mest har jag druckit kaffe :-) Ovanligt för att vara jag, va ;-)

Svar: Ja verkligen, det hade jag ingenaning om att du dricker kaffe! ;) Dricker du smaksatt kaffe också? Typ kaffe med whiskey smak? Det är gott. (fast då har jag hälften mjölk också eftersom jag inte kan dricka kaffe annars.)

2012-12-13 kl. 21:04:06

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Anne Jonsson

Jag har tyvärr noll koll på hur det är med trilogier, sorry. Men jag kan tänka mig att förlagen ber en omarbeta ettan om de nu bara vill ge ut tvåan så att ettan blir utgivbar (heter det så?)... men om de vill att man ska göra om ettan till en bättre etta eller till en bra trea...ingen aning!

Svar: Jag får väl ringa och fråga som Lee föreslog! ;) Utgivbar... ja, varför inte? Jag förstår i alla fall precis vad du menar! ;) (alt antagen) hi hi

2012-12-13 kl. 22:45:53

URL: http://www.annejons.wordpress.com
Postat av: Lee Destino

Ibland dricker jag smaksatt kaffe, men oftast bara med mjölk. Du har fått mejl :-)

Svar: Ok! Ska kolla! :)

2012-12-13 kl. 22:51:09

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback