Många människor ser fram mot nyåret för en ny start på gamla vanor.

Idag är det som bekant årets sista dag. Känns rätt skönt med ett nytt år som väntar runt hörnet med nya möjligheter!
 
Vad har ni för nyårslöften?
Jag brukar faktiskt inte ha några, för av någon anledning lyckas jag aldrig hålla dem ändå!
Däremot har jag önskningar och förväntningar. Tre av mina största förhoppningar är:
* Att få ett förlag att ge ut min bok - alt ge ut själv. ( och hinna skriva klart del 2)
* Att hitta ett nytt och roligt jobb.
* Att vinna ett par miljoner och köpa ett hus i Frankrike där jag kan sittar och skriva för all framtid!
Vad tror ni om det?
 
Idag firar vi förlovningsdag, vi förlovade oss på millennieskiftet. :D
Kanske kommer det senare en bild på nyårsstassen, vi får se när jag väl är färdigklädd för kvällen.
Om inte, så ha en underbar kväll och en lugn och skön morgon på det nya året. :D
 
* Skål för ett bra 2012 och ett ännu bättre 2013! *
 

Kommentarer
Postat av: Anne Jonsson

Det där huset i Frankrike låter helt fantastiskt. Vi har funderat på ett hus i syd-Italien någonstans och sitta och blicka ut över vinrankorna från terrassen... Då kanske vi kan ses där nere i Mellaneuropa, mellan Frankrike och Italien är det ju bara et stenkast!
Ha en underbar nyårsfest!
Kram

Svar: Tack, Detsamma! Ikväll slår vi alla klackarna i taket. Och klart vi ska sammanstråla på våra ägor, när vi väl blivit välbetalda författare! :D (eller när vi vunnit pengar!) Keep your dream alive! Kram <3

2012-12-31 kl. 13:04:44

URL: http://www.annejons.wordpress.com
Postat av: Anne Jonsson

Glömde säga att jag håller tummarna för att din bok blir utgiven!! Jag vill så gärna läsa den...

Svar: Tack! Jag hojtar till om hur det går! :D Detsamma!

2012-12-31 kl. 13:07:10

URL: http://www.annejons.wordpress.com
Postat av: Lee Destino

När vi blir färdiga med det här utdragna husbygget är ju tanken att börja vara utomlands på vintrarna igen. Så vi kanske ses i Europa någonstans :-)
Jag håller verkligen tummarna för att dina önskningar går i uppfyllelse! Gott Nytt År, Jenny!

Svar: Tack! Jag hoppas dina förväntningar på 2013 infrias! Klart vi ses i Europa! :D Jag skickar adressen när jag köpt min vingård. Gott nytt år önskar jag dig! Kram <3

2012-12-31 kl. 13:30:43

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: askemm

Perfekta önskningar alla tre. Kan skriva under på dem alla, fast det nya jobbet har jag precis skaffat och tyvärr har jag inte kommit så långt med boken (den ligger i huvudet och bidar sin tid ännu). Lycka till med boken och ha ett trevligt nyårsfirande!

Svar: Tack! :D Kul att du gillar mina förväntningar på 2013 och lyllo dig som precis fått ett nytt roligt jobb. Önskar dig också ett trevligt nyår och ta nu och släpp ut den där boken! ;)

2012-12-31 kl. 13:44:47

URL: http://medankaffetkallnar.wordpress.com
Postat av: Lee Destino

Många kramar till dig med! Ja, skicka adressen. Ser fram emot många trevliga samtal på din vingård :-)

Svar: Jag med! :D Vet du vad min underbara Stefan sa här om dagen. " Om ni inte lyckas passera nyckelhålet får ni bloggkompisar gå ihop och starta ett eget förlag!" Mycket bra idé tycker jag! Vi får suga på den karamellen. Då blir vi ju alla utgivna också! :D

2012-12-31 kl. 15:02:59

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Lee Destino

En perfekt idé! Vi får spåna vidare på den, helt klart :-)

Svar: Eller hur! :D

2012-12-31 kl. 15:12:07

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback