Nyårsfix och trix!

Ja, vad blir det nu för snyggt att ta på till nyårsafton?!
Jag har köpt en jättefin svart topp och till det blir det antingen svarta långbyxor eller kjol. Har inte bestämt mig än.
Naglarna är klara och festfina.

Självklart blir det smycken a la home made (zira.se). Får se vad jag hittar på. Kanske lägger jag upp en bild här i morgon på resultatet. Vem vet.

Vad ska ni ha på er?!

Middagen vi var på idag var jättetrevlig! Tack för förrätt, varmrätt och efterrätt!
Önskar er Edina och Mirro ett gott slut och ett gott nytt år!

Tack Camilla och James för trevligt sällskap. Vi ses i morgon redo för nyårsfest! :D
Tjohooo!


Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Mycket tjusiga naglar!
Ja, lägg gärna upp en bild sen :-)

Svar: Hi hi! Vi får väl se om jag känner mig tillräckligt snygg i morgon! ;)

2012-12-30 kl. 21:39:55

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Anne Jonsson

Så fina naglar! Jag blir avundsjuk...mina går bara av för jag har såna där naglar som går av för att de inte är släta, de är alldeles veckiga. När jag smörjer nagelförstärkare blir det lite bättre men inte mycket. Så jag får ha röda korta naglar på nyår. Lite fint det med.
Ha en bra nyårsaftonfest!!!

2012-12-31 kl. 09:08:23

URL: http://www.annejons.wordpress.com
Postat av: Fia Filur

Jättefina naglar! Har blivit besatt av nagellack och har köpt 16 nya de senaste två månaderna... :)
Gott nytt skrivår!

Svar: Oj då! Ska du ha alla 16 på samma gång! ;) Fast då fattas det ju 4 färger, om du ska måla alla naglar i varsin färg. Skämt å sido, visst är det kul. Jag har hela skåpet fullt i badrummet. Tyvärr bli de sega så fort. Köper oftast Depend, små flaskor som jag hinner använda upp innan de blir gamla. Önskar dig också ett skönt skrivår! :D

2012-12-31 kl. 12:49:04

URL: http://www.sofiafritzson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback