Som man bäddar...

Nu har familjen åkt till slalombacken och jag har egen tid. Den tiden kommer gå åt till att kolla på tv4play. Som det så bekant heter " som man bäddar".... eller " det kommer surt efter". Ligger jag på soffan och känner mig bakis, trots att jag bara tog en öl igår. Penicillin, alkohol, sjukdom och sena nätter på krogen är ingen bra kombination.
MEN
Det var det värt! :D
Rootvälta är så grymma! (svenskt reggae band från Borlänge).
 
I eftermiddag ska jag stänga in mig i min skrivarlya och skriva ikapp mina två missade dagar!
Vad gör ni en söndag som den här?
Ikväll kommer snöstormen tillbaka tll Sthlm, om man ska tro löpet. Så i morgon är vi väl insnöade igen. :)

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Låter som en bra plan :-)
Jag tar lite skrivledigt idag och gör andra saker :-)

Svar: Skönt! Det är du värd! :D

2012-12-09 kl. 13:03:29

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback