Värsta mardrömmen ever!

I morse var det riktigt skönt att vakna. Hade den värsta mardrömmen man kan ha.
Drömde att min dator blev stulen och att jag inte hade sparat ner någon av mina bokmanus på något annat ställe. Phu! Riktigt jobbig dröm!
Tänk er ett arbete man jobbat med i 1½ år som bara går upp i rök. Hua! :O
 
Det var gränslöst skönt att vakna, men det tog ändå en stund innan jag förstod att allt var en dröm.
Gissa vad jag har gjort nu! ;)
 
Faktum är att manus 1 fanns back up på, men inte på mitt senaste. Men nu så finns det! :D
 
Håll tummarna för mig idag, ska på ett viktigt möte. Berättar mer om det någon annan dag!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Men fy vilken hemsk mardröm, men tur att det bara var en dröm. Som kanske även var till nytta för dig :-)
Håller tummarna för ditt möte och ser fram emot att få veta vad det handlade om :-)

Svar: Tack! :D Ja, jag får vara glad att det inte var en sanndröm!

2012-12-19 kl. 11:43:14

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Mia Skrifver

Jag bara ryser av din mardröm, den är så hemsk så jag vågar inte ens föreställa mig hur det skulle vara på riktigt. Och jag håller tummarna, så gott det går medan jag skriver.

Svar: Tack! Mötet kändes jättebra, jag återkommer innan nyår vad det handlade om. ;)

2012-12-19 kl. 13:07:30

URL: http://skrifva.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback