Yes yes yes!

Nu har den äntligen kommit. Den låg i brevlådan igår kväll. Har dock ett par kapitel kvar i "att skriva" eftersom det kom två andra böcker emellan ;)(Hypnozia och Hysteria// Lee D).

Även "Adjö det ljuva livet" ligger på byrån och ropar på mig.

Idag har jag ingen skrivtid, tur att jag hann skriva en hel del igår. Idag står nyårsstädning på schemat då det kommer gäster på nyår. När städningen är klar blir det bio med familjen OM barnen kan enas om vilken film vi ska se!
Har ni några filmtips?

Just nu står det mellan:
* Mammas pojkar
* Sune i Grekland
* Paranorman ( tecknad )... Inte skräckfilmen med samma namn.

Igår kväll hade vi filmkväll här, vi såg både Ice age 4 och Modig.

Vad gör ni en regnig dag( i Sthlm )som denna?

Boken beställde jag efter inspiration av Carola via Kati! :) Tack för tipset!





Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Jag tror att mina filmtips är så knasiga, för hela familjen vill bara se på fantasy, action och sånt. Ibland (eller ofta) vill jag se på romantiska grejer som Jane Austen, men barnen kallar Pride and Prejudice för gubben och gumman (igen) (suckar gör de också). Men i övrigt tycker jag att Nemo är nåt av det bästa i filmväg som gjorts för alla åldrar. Se den.

Svar: Nemo har vi sett! Den är grymt bra! Tack för tipset! Tyvärr blir det ingen film ikväll, i alla fall inte på bio. Vi kom bara överrens om en film och den var fullbokad. :( Det får bli bio 2013 istället. :D

2012-12-29 kl. 11:57:39

URL: http://skrifva.blogspot.fi/
Postat av: Lee Destino

Jag är också dålig på filmtips, men Sune i Grekland har jag sett trailer på och tycker den verkar kul för hela familjen :-)

Svar: Sune var fullbokad så klart. :( Synd då alla i familjen faktiskt lyckades enas om den till slut. Blir ingen bio ikväll då vi inte kunde komma överrens om någon annan film. Synd tycker jag! Tack för tipset!

2012-12-29 kl. 12:14:37

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback