Vad är syftet?

 
Vad är syftet med boken? Det enda syftet jag ha,r är att skriva för att jag älskar det och för att uppfylla en barndomsdröm. Många frågar om jag skriver för att bli känd, jag skriver för att jag vill. Andra skrivarvänner vill hitta det perfekta ämnet som alla vill läsa om. Det kommer alltid finnas dem som hissar och dissar, känner mig inte särskilt orolig för det. Gillar du inte texten... sluta läs då och fokusera på något annat. Det finns ingen i denna värld som kan skriva en bok som passar hela jordens befolkning. Min genre är bred, så allt i från tonåringar till gamla kan läsa den. Sen vilka som gör det kan jag aldrig påverka.Jag har läst 50 sidor i många böcker, har de inte greppat mig, så har jag bytt ut den till något annan.
Är du en sån person som måste läsa klart en bok du påbörjat oavsett vad du tycker om den? Vad är isåfall som driver dig vidare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback