Besatt av att räkna sidor?.... -Ja, lite kanske! ;)



Det vanligaste är att räkna orden, själv både räknar jag dem och skriver ut papperskopior.
Det sköna med papperskopiorna är att de är lättare att "rätta", sen har jag alltid mitt manus bredvid mig när jag skriver, för att jag ska kunna titta igenom det ifall det är något jag blir osäker på, som hänt tidigare i storyn.
I morgon blir det inte mycket tid över till att jobba med manuset. Tyvärr!
Har ett viktigt möte att gå på.
Torsdag blir det inte heller någon tid över, då är det skolavslutning med allt vad det innebär när man har 3 barn i olika åldrar.
Längtar redan till fredag då jag kan skriva igen. <3

Kommentarer
Postat av: emma

å till mig! längtar! hoppas mötet går bra, men det är jag säker på att de gör! för jag antar att de är vad jag tror att de är, eller? :) håller tummarna vilket fall!

2012-06-13 kl. 00:19:00
Postat av: Jenny

Jag bestämde igår när jag skrev ut dem, att jag kan skicka en gång i veckan till dig! :)

Jag ska till ABF, känns konstigt då jag redan jobbar heltid med boken!

O och M har flyttat ner högst tillfälligt. Vi saknar dig, det är tomt här! :C

2012-06-13 kl. 08:18:29
Postat av: emma

det blir trevligt! :) just det ja! känns ju sådär. men hoppas det går bra.

å.. vad söta dom är! blir ju alldeles tårögd... krama dom från mig! saknar er också! känns lite som att vara hemma på ett lov, och att jag snart kommer tillbaka...

2012-06-13 kl. 10:29:17
Postat av: Jenny

Klart du kommer tillbaka snart! Såg på platsbanken att de söker fotografer, både som skolfotograf och som fotograf och typ photoshopare.. det borde ju passa dig perfekt! kolla!! Skolfotograf kanske inte är drömmen, men det är en bra erfarenhet.

Ska hälsa när de kommer hem från rampen! ;)

2012-06-13 kl. 19:46:12

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback