Dubbel lycka!

 
Jag bestämde mig för att göra en symbol på kroppen eftersom jag nu gått in i en ny fas i livet.
Inte visste jag när jag var 18 år att jag skulle jobba på samma företag i 21år, när jag började tänkte jag "ge det 1 år", jag trivdes, tiden gick och jag bytte jobb inom företaget ett par gånger under dessa år.
Nu lever jag min dröm och hoppas att kunna göra det i fortsättningen också. Jag vill kunna kombinera mitt skrivande med jobb och familj.
Symbolen jag valde hittade jag på ett ingefärskrus, eftersom jag gärna använder ingefära i både mat, bak och direkt i tekoppen, så tyckte jag det passade mig perfekt, speciellt som det visade sig att symbolen betyder "Dubbel lycka", just nu behöver jag dubbel lycka i form av ett förlag som vill ge ut min bok och ett nytt jobb.
Jag tror stenhårt på mitt manus och jag vet att man kan få det man önskar, bara man jobbar lika hårt som man önskar och det gör jag!
Vilken symbol skulle du välja?
 
Kolla in Patrik Tatuerare på FB ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback