Vad drömmer du om?



Vad drömmer du om? Jag har många drömmar, det här är en av dem. Jag ska göra allt i min makt för att hamna just här. Hur stor är chansen tror du? Jag vet, den är i princip obefintlig. Nästan lika obefintlig som att lyckas ge ut en bok. Saken är den att jag måste tro att den blir utgiven, för vad finns det annars för mening med att lägga all min tid och energi på att skriva dagarna i ända. Idag finns dessutom massor med förlag där man själv kan ge ut sin bok om man inte lyckas få ett förlag att vilja göra det. Därför kan jag säga vänligt men bestämt att min bok kommer bli en riktig bok med eller utan förlag i ryggen. Visst drömmer jag givetvis om ett förlag som vill satsa på mitt projekt. Drömmar ska man vårda och våga satsa på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback