Abstinens och parallella världar!

Saknar en riktigt bra bok att läsa. Visst, jag har hela hyllan full av olästa böcker. Men nu vill jag inte börja på en ny bok innan jag fått min nya läsplatta. Tiden jag har att läsa är rätt begränsad, vilket gör att när jag väl läser en bok tar det ett par veckor att hinna ta mig igenom den. Nej, jag vill inte parallelläsa, speciellt inte som jag parallelskriver. Nu har jag dessutom fått smak på att skriva noveller igen, så nu har jag tänkt "producera" ett par stycken och skicka in till olika tidningar. Ja, som ett litet extra nöje bara. Höll på med sånt i tonåren och fick en hel del publicerat. Kul grej liksom. Inser dock att tiden inte räcker till allt som jag vill göra, fast å andra sidan. Allt behöver inte göras nu... jag har ju halva livet kvar ;).

Kommentarer
Postat av: Fia Filur

Jag saknar att kunna börja läsa en bok och läsa klart den i samma sittning. Tycker böcker gör sig bäst så, men tiden finns inte för det. Vad kul att du börjat med noveller igen! Jag vill också göra allt möjligt nu, men egentligen har man ju resten av livet på sig :)

Svar: Trots min brist på lästid, tog jag en bok från hyllan, läste halva natten och sitter nu här i morgonrock kl 12:00. Ja ja, det är som det är. ;) Kunde inte låta bli.

2012-11-04 kl. 07:31:23

URL: http://www.sofiafritzson.com
Postat av: Lee Destino

Jag hade verkligen behövt lite lästid, känner jag. Men just nu är det för mycket annat som upptar min tid. Jag får helt enkelt ta det sen, för även jag har ju halva livet på mig :-D

Svar: Kunde inte hålla mig, tog en bok från hyllan, låg och läste halva natten.;) Ska försöka få till lite sofftid idag med boken!

2012-11-04 kl. 09:41:25

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback