Delmål uppnått - dags att fira!

Insåg idag när jag satt och räknade ut hur mycket jag skrivit på mitt andra manus, att jag har ett delmål att fira. Jiiihaaaa! :D
I ärlighetensnamn har jag inte ens kommit ihåg att sätta upp delmål (det ska jag göra nu). Men jag har i alla fall skrivit 1/3 av manuset och det är verkligen värt att fira. Om än i hostanstecken.
Idag har jag ytterligare en sak att fira, har skrivit 3003 ord idag. (tog igen min förlorade vecka) Hjärnan är tillbaka från feber rus trots sömnlös natt. Mycket glad är jag för det.
Nu är jag dock helt slut. Barnen droppar in när som helst och jag hade tänkt "tupplura" lite innan de kom. Anar att det går förlorat. Somnar väl 19:00 ikväll...
Om jag räknat rätt på mitt projekt så bör jag vara helt klar i början av April om jag håller samma tempo. Dock med råmanus givetvis. Sen två månader med redigeringsarbete... sen kanske jag kan skicka in det i juni... Kul att se ljuset i tunneln.
Vad vi ska fira med? Ja, om jag inte firar med att sova tidigt... så tror jag det blir med stek (kryddad med rosmarin, vitlök, salt) till det hasselbackspotatis och gelé. Dock blir det fulvatten med citron till då jag går på värktabletter! ;)
Ha en underbar fredagkväll!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Grattis till delmålet! Förstår om du firar med fulvatten om du går på en massa tabletter, men middagen låter riktigt god :-D

Svar: So far awake! Köttet är klart, nu väntar vi på att potatisen ska bli färdig om ca 15 min och då är vi alla samlade runt middagsbordet. Ska bli galet gott. 3 st olika såser till vitlök, beasås och pepparsås. (Erik Lallerstedts pepparsås, så god!) Och efter det väntar fredagsgodis :D Nu borde jag väl bli frisk på det här!

2012-11-23 kl. 14:55:38

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Lee Destino

Låter ju hur gott som helst! Ja, blir du inte frisk nu, vet då inte jag vad som kan få dig att må bättre :-D

Svar: Det var hur gott som helst! *Mätt* Känner mig som en pösmunk just nu. Nu ska jag ta en kopp te och lägga mig i soffan och jäsa.

2012-11-23 kl. 18:08:24

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback