Högsta betyg!

Det trodde jag aldrig när jag för första gången gick till filmmanuskursen med huvudet lite sänkt och blicken i marken.
HÖGSTA BETYG!
Bättre betyg kunde jag knappast få när de vill se min kortfilm med det oerhört laddade scenerna.
En lektion kvar att "finslipa" ytterligare och sen...
Är den absolut sista lektionen vigd åt att läsa upp varandras manus och förberedas för att gå ut i det verkliga livet och sjösätta sin kortfilm. Hitta någon som vill spela in den och lägga pengar på den. Det blir inte lätt!!

Ikväll hade jag äran att få mitt manus uppläst av två kurskamrater och jag måste säga att det berörde även mig. (Som läst det så många gånger att jag nästan är less på det).

Innan jag gick in på lektionen läste jag igenom det själv och insåg att det var bättre än jag i morse hade för mig. Mindes bara att jag inte var nöjd när jag skickade iväg det.
Nu är jag mer än nöjd, jag är stolt! :D


Kommentarer
Postat av: Marianne

Grattis

Svar: Tack! :D

2012-11-19 kl. 22:08:25
Postat av: Anneli

Grattis, det låter mycket spännande!

Svar: Tack! Det är grymt kul men svårt att skriva film, inte alls som att skriva en roman. :)

2012-11-19 kl. 23:50:38

URL: http://tryingtofollowmydreams.blogspot.se
Postat av: kati

Grattis!! :)

Svar: Tack! :D

2012-11-20 kl. 05:51:09

URL: http://www.katarinapersson.com
Postat av: Fia Filur

Gud vad kul, grattis!

Svar: Tack! :D Ja, jisses vad glad jag blev är jag fick så fina ord från läraren och de övriga eleverna.

2012-11-20 kl. 16:50:29

URL: http://www.sofiafritzson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback