Hur kunde jag glömma...

Jag vet att jag la fram den, kartan med 4 st värktabletter som skulle hjälpa mig igenom den här kvällen.
I pausen fick jag frossa ( och har fortfarande) och letade desperat efter mina överlevnadspiller. Anar att de ligger kvar på bänken där jag la dem. I väskan finns de inte.
Jag brukar alltid försöka hitta fördelar i allt och fördelen i detta är att de kan hjälpa mig igenom natten och morgondagen.
Nu dricker jag te på språng. Längtar hem till min säng om min varma vetekudde.
Mer om Books&dreams event i morgon.


Kommentarer
Postat av: Anne Jonsson

Krya på dig. Det får bli en dag med vila och filmtittande imorgon då.

Svar: Ja, verkligen! Tack! :D

2012-11-21 kl. 23:41:39

URL: http://www.annejons.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback