Klubb08

Ni minns väl när jag introducerade "Klubb08" för ett par veckor sen. Nu är det äntligen dags. Till alla skivande människor där ute i Sthlm området vill jag här med bjuda in till en "författarwannabekväll" där vi över en fika kan träffas och prata om våra projekt och byta erfarenheter med varandra. I MORGON
(28/11) i Farsta C kl 17:30 på Café Voltaire, för att "känna igen varandra" kan de som vill bära en bok i höger hand.
Tag med dina skrivandevänner. Hotja gärna till här om ni kommer så jag vet hur många vi blir.
Kanske blir vi bara 3, kanske blir vi 10. Vi får väl se. Spännande ska det bli i alla fall!
Tanken sen är att vi träffas en kväll i månaden. OM klubben skulle växa sig hyffsat stor, tänker jag mig inbjudna författarsamtal längre fram. Välmött!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Hoppas ni får jättetrevligt :-) Du får gärna uppdatera bloggen sen med hur det var så även vi som inte har möjlighet att delta får hänga med på ett hörn :-)

Svar: Självklart! ;) (tänk om det bara blir jag.... hemska tanke!) Nä, det får vi inte hoppas. 2 st tjejer har i alla fall anmält sig. :D

2012-11-27 kl. 13:54:13

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Lee Destino

Jamen då blir ni ju tre i alla fall. Minst :-)

Svar: Ja, det ska bli kul! :D

2012-11-27 kl. 15:03:53

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Fia Filur

Åhh, önskar sååå att jag också kunde vara med! Hoppas ni får superskoj! :)

Svar: Tack! Det hoppas jag med! ;)

2012-11-27 kl. 19:22:59

URL: http://www.sofiafritzson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback