Magiskt

 
När jag vaknade idag var allt vitt ute. Det är en magisk känsla varje år. Trots att jag vet att det är oerhört vackert, tycks jag glömma bort hur vackert. Och äntligen kan man göra isskulpturer...
Tänker de som kan. Fast jag tror inte snön ligger kvar till kvällen för det är +-0 här.
Idag ska jag skriva på manus 2, så mycket jag bara orkar. Har en sjuk dotter här också, så jag får väl sysselsätta henne med något först. ;)
Skrev en del igår med inte alls så mycket som jag hade tänkt. (bara 1227 ord).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin! Men du, 1227 ord är ju jättebra! :-D

Svar: Tack! Ja, du har rätt 1227 är rätt bra, men jag hade högre förväntningar på mig själv. ;)

2012-11-29 kl. 09:44:46
Postat av: Lee Destino

Det var jag som skrev den förra kommentaren, men av någon anledning försvann det jag fyllde i de övriga rutorna. Hoppas det funkar bättre nu :-D

Svar: Det gjorde det! :D

2012-11-29 kl. 09:46:10

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback