Mest inget

Dagens tre bästa:
* Jag har skrivit en novell som jag tänkte tävla med. (har dock inte kollat vilken tävling den passar i, men novelltävlingar finns det gott om)
* Barnen har baka cupkakes som jag fick äran att smaka
* Lång skön promenad med vän och möte med skogens konung.

Dagens tre sämsta:
* På A svarar jag vet ej
* På B svarar jag vet ej
* På C svarar jag... Det har helt enkelt varit en jäkligt bra dag!

Gårdagens tre sämsta vet jag däremot:
* Obarmhärtiga helkroppsspeglar på badhuset
* Ännu fler obarmhärtiga helkroppsspeglar på badhuset
* Överallt obarmhärtiga helkroppsspeglar på badhuset
Vem är det som vill ha alla dessa speglar på ett badhus?

Gårdagens bästa:
* Insikten om att inkomster måste ge lika utgifter - annars rullar man snart fram. Dags att börja hårdträna igen. :D

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Hahaha, ja man kan undra vad de ska med alla dessa speglar till på badhusen :-) Det räcker väl med någon enstaka, i alla fall när det gäller helkroppsspeglar.

Svar: Ja, visst är det galet. Det är bara för att man ska bli medveten om att livet förändras...vare sig man vill eller inte!

2012-11-03 kl. 20:24:30

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Fia Filur

Nä speglar på badhus känns inte som nån höjdare direkt! Inte nuförtiden iaf :)

Svar: he he he.. när precis... enbart en usch-känlsa som infinner sig så fort man passerar en.

2012-11-04 kl. 07:28:24

URL: http://www.sofiafritzson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback