My Letto has arrived

I morgon ska jag ägna tid åt att äntligen ladda in böcker i den.
Efter god middag och helkväll med barnen har jag suttit klistrad vid mitt filmmanus. Putsat detaljer och gnidit med sämskinn.
Nu blänker det och jag kunde inte gjort det bätte. Som jag kämpat!
Det är med rak rygg och blicken i skyn jag går till kursen på måndag.

Ja, jag vet... jag är fortfarande uppe, mystiskt nog har jag inte varit trött på hela dagen. Anar dock ännu en sömnlös natt då jag hostar på varje in- och utandning.
*** Sleep tight my friends! ***


Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Jaaaa, äntligen har din Letto kommit! Det måste kännas fantastiskt med tanke på hur länge du fått vänta :-D

Svar: JA!! Så coolt! Tänkte köpa några och sen ladda ner några från bibblan, lika bra att fylla på den så man har. Ligger några få i den redan. ;)

2012-11-24 kl. 06:49:33

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Anne Jonsson

Ursäkta en okunnig men vad är en Letto????

Svar: Det är en läsplatta som man kan ladda ner flera hundra E-böcker i. ;) Den väger ingenting och batteritiden är hur lång som helst. Istället för att bära runt tunga böcker. Jag har alltid mer min en bok var jag än går. Det här blir perfekt. Den är tydligen spådd att bli årets julklapp. Skärmen är matt, så man får en känsla av att läsa på ett bokpapper.Finns många modeller, men jag har jämfört så många olika och jag "tror" att den här är bäst. ;)

2012-11-24 kl. 08:43:27

URL: http://www.annejons.wordpress.com
Postat av: Marianne

Hoppas att du får ett kanonbetyg till på ditt filmmanus. Kram hata hosta

Svar: Det hoppas jag med. Idag vaknade jag med tjockhals. :(

2012-11-24 kl. 09:15:21

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback