Mycket liten

Mycket liten idag då jag håller på att bli ordentligt sjuk. :(. Har inte tid att vara det. I morgon ska jag ju på Books&dreams event. Får inte missa!!! Har längat till detta i 2 månader nu.
Det är första gången jag sätter mig vid datorn idag, klockan är snart 16:00. Har varit på karolinska med min son och sen har jag sovit, sovit och sovit.
Det var föresten första gången jag var på ett sjukhus där de höll tiden exakt på minuten, vi var klara efter 10 min. Passade mig perfekt då jag bara längtade hem, borde inte gått upp ur sängen idag.
För hängig för att läsa :(, men jag lägger mig på soffan, dricker te och kollar på svtplay.
En rolig sak jag tänkte anamma som Stephen King gör, han har en spik på väggen i sitt rum där han sätter upp alla sina refuseringar. Även om det är trist att bli refuserad, så är det en kul grej som påminner en om att man måste bli ett snäpp bättre på det man gör.

// Bacillen-lillen

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Håller tummarna för att du klarar dig och får gå på eventet! Någon rättvisa måste det väl finnas :-)
Jag gillade också det där med refuseringarna som han sparade. Dessa kan han ju bara skratta åt idag, precis som han gör hela vägen till banken :-)

Svar: Ja, eller hur. Kan ju vara ödets ironi också :SDet känns ändå som att ha har haft flyt hela livet med sitt skrivande. Att han fick extrajobb på en tidning för att han var stökig i skolan till exempel. Känns som hans liv verkligen varit utstakat.

2012-11-20 kl. 16:55:12

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Lee Destino

Håller med. Somliga har en riktigt stor portion tur i livet. Vi andra får kämpa på och hoppas att det går vägen ändå :-)

Svar: Ja, precis! ;)

2012-11-20 kl. 20:01:11

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback