Rösta på Pia Poppelin

Min vän Birgitta som skrivit boken Blondie ( låg på hitlistorna för några år sedan) har blivit framröstad via storytels läsare, att de vill göra en ljudbok av Blondie. Nu önskar Birgitta att Pia Poppelin ska bli inläsare till den här boken. Gå därför in och rösta fram Pia.
http://www.storytel.se/rosta-fram-inlasare
Pia är väl värd att vinna den här tävlingen då hon är en grym uppläsare och en vän till både mig och Birgitta.
Ingen skulle bli lyckligare än Birgitta om hon får Pia som uppläsare!

Tack på förhand till er som vill hjälpa till med detta! :D

Kommentarer
Postat av: Birgitta Backlund

Sötaste Jenny!
Du är så gullig att jag blir varm i hjärtat!
Tack för att det finns tjejer som DU!
Kram! Birgitta

Svar: Tack själv, du är en riktig glädjespridare! ;D

2012-11-06 kl. 14:53:37
Postat av: Lee Destino

Ska genast rösta :-)

Svar: Tack! Skönt att jag alltid kan lita på dig! ;)

2012-11-06 kl. 16:23:48

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Pia Poppelin

Hej Jenny!
Tack för att du puffar för min röst! :) Och superbra idé med 08-gruppen - aldrig tänkt på den fina symboliken i vårt riktnummer (tycker mest att det fått utstå glåpord...) Kul!

Svar: :DJag hade inte heller tänkt på det innan jag började läsa om siffrornas betydelse! ;)

2012-11-06 kl. 18:18:31

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback