Äntligen!

Så är det måndag igen och jag är på väg till stan och skrivarakademin. Ännu en gång önskar jag att alla ska få chansen att göra det som de drömmer om.
Även om jag är trött idag efter en intensiv helg är jag mer än redo att matas med information om hur man bygger upp ett filmmanus.

I helgen lyckades jag med konststycket att köpa ett par förstora jeans i Gbg. Får skylla mig själv som inte orkade stå i provhyttskön. Dessutom visade det sig vara ett par jeans med häng fram. Känner mig oerhört trendig och obekväm i dessa. Dock är de sköna så jag ger dem en chans.
Hänget kanske inte syns på bild, men här är de på stan med mig.


Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Nej, jag ser inget häng på bilden, men grattis att du slapp stå i kön till provhytten i alla fall :-). Jag hatar också sånt, så det där kunde lika gärna ha varit jag.
Kul att läsa att det går så bra på filmmanuskursen också :-)

Svar: :) Ja, det är jättekul!

2012-10-01 kl. 18:39:19

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback