Dags att dra!

Änligen är det dags för årets Puss (Pärlor, Utmaningar, Skojigt och Stimulerande)
En stor Pärlkurs för ca 130 personer. Vi kommer bo på hotell och umgås hela helgen. Underbart!
För mig är det femte året i rad. :)
 
Många fina alster kommer att skapas den här helgen. Tyvär kommer jag...
 
 
missa min sons första karate tävling i morgon, han har siktet inställt på topp 3. Vi får se hur det går!
Jag håller tummarna för hans skull.
Ha en underbar helg!
Jag kommer säkert göra något inlägg från Puss!
De två blonda är mina! ;)  (samt deras tränare Robin och bakom Magnus Hedman)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ha en skön helg i pärlornas värld :)

Svar: Tack! Det har varit underbart! :)

2012-10-05 kl. 08:48:49
Postat av: Lee Destino

Ha det underbart :-)

Svar: Tack! :D

2012-10-05 kl. 09:11:06

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback