Händelsernas dag!

Känns som allt ska göras idag. Inte smartaste draget att tvätta samma dag som jag ska packa, men nu blev det så.
Igår skrev jag om mitt filmmanus, det här blir galet och spännande. En helt annan grej än den första. Ska bli kul att höra vad mina kurskamrater tycker om det på måndag.
Problemet för mig med filmmanus är hela storyn måste vara klar från A-Ö, jag hade tänkt skriva en novell innan igår, men hann inte riktigt med det. Så  jag gick direkt på filmmanuset och började freestyla. Det brukar bli bäst när jag jobbar så. Problemet nu är att jag inte kommer ha någon synopsis att lämna in på måndag, som jag vet att han vill ha.
Men, det får lösa sig!
Jag tror jag kommer kalla mitt Manus 2 för "Söder om stan" (kom i detta ögonblick på att det skulle kunna bli S.O.S -serien) ;). ha ha ha!
 
Har 10 punkter på min lista idag, utöver jobbet jag ska hinna så långt jag bara kan på. Ska sätta mig ner och dela in dagen i grupper, annars kommer jag bara stressa runt.
Nu en kopp te och göra schema.
 
Den bästa punkten på hela dagen (förutom att jag dessutom får besök lite senare) är att jag ska putsa inte mindre än 40 diamanter. :P
* Diamonds are a girl's best friend
 
 

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

S.O.S -serie, ja det stämmer ju riktigt bra :-)
Jag tror också du gör rätt i att strukturera upp dagen för att hinna med allt. Att putsa diamanter tycker jag låter som den bästa punkten på dagordningen hehe.

Svar: :D Ja, det är det verkligen! De blir så ljuvligt gnistrande så man blir nästan hypnotiserad!Nu har jag i alla fall skrivit mycket på min bok... en timme till viger jag åt den. Sen måste jag packa!

2012-10-04 kl. 08:30:10

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Lee Destino

Haha, hypnotiserad :-)
Önskar dig en superhelg!

Svar: Tack! Detsamma! :)

2012-10-04 kl. 12:48:47

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback