Har du dötid ibland?

Då måste jag göra lite reklam för "dötid-appen". Jag har inte hunnit prova den än, men den fungerar så här:

Om ni har dötid och vet att det rör sig om 10 min... 20 min.. 30min.. eller kanske 60 min. Då skriver ni in hur många minuter ni har dötid och så hämtar appen en novell som ni kan roa er med att läsa som tar ca 10 min (att läsa)... atl 20, 30, 60min osv. Kul idé, jag har laddat ner den men som sagt inte hunnit prova än. (laddade ner den sent igår) ;)
Om ni testar får ni hojta till vad ni tyckte sen!

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Får nog ta och testa den kanske. Vad är det för noveller man får? Får man välja?

2012-10-14 kl. 19:42:49

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Kati

Jag har aldrig dötid känns det som. När jag inte är på jobbet jobbar jag på romanen och på väg dit och hem uppdaterar jag mig om vad som hänt på bloggar, facebook, mailen osv. Jag önskar faktiskt att jag hade lite dötid då och då... Men jag tyckte också det lät kul när hon berättade om det.

2012-10-14 kl. 20:32:05

URL: http://katarinapersson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback