Jag och mina byxor

Är nu på väg hem från stan. Insåg att mitt inlämnade filmmanus nog ska gå sopkorgen till möte. Fick visserligen god respons på det, men jag har under lektionen insett att en annan kortfilms idé skulle kunna bli ännu bättre.
Ska sova på saken.
Nu är jag som sagt igång med mitt andra bokmanus och det känns underbart att vara i skapande process igen. Har en hel del grottande att ta tag i då jag ska fördjupa mig i saker jag inte kan.
Har en plan på hur jag ska gå vidare med det.
Må gott och sov gott!


Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Ibland är just att sova på saken, det bästa man kan göra. Väldigt många kluriga frågor har jag löst på just det sättet :-)

Svar: Ja, det brukar vara effektivt! :D

2012-10-02 kl. 07:21:56

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback