1 av 1000

Läste på nätet att 1 av 1000 lyckas ge ut sina bokmanus med hjälp av förlag. Känns så där och veta det. Även om jag själv hela tiden har sagt att det är en på miljonen. ;)
Men vem kan mer tro på mitt manus än jag själv. Detta knäcker inte mig. Jag är totalt förberedd på refuseringar.
Har man en plan B där man ger ut boken själv så finns det liksom inga hinder att gråta vid.
Självklart hoppas jag på att var just "den" av 1000. Vi får se var vindarna blåser.

Min hemsida är äntligen igång igen efter att ha varit puts väck i flera veckor. Jag åter nöjd ang det. Ni som följt mig ett tag vet ju att jag har en annan hobby. Kolla gärna in zira.se.

Idag har jag haft en ledigdag från redigerinsjobbet då jag ska få hem del 3 ikväll.
Jag har strosat i stan och uträttat en del viktiga möten. Klart omtumlande dag. Sthlm är underbart vackert soliga dagar som denna, satt i solen vid strandvägen och tittade ut över vattnet och båtarna. Det var många som njöt av det.
Har också utövat 8km promenad så jag bockar av 5/100.
Har blivit lovad 60 min massage av min son, dock mot betalning, men det är värt varenda krona.

Hur har ni haft det idag?

Kommentarer
Postat av: Nina

Man måste ju hoppas på att man är just den där på miljonen som får ett kontrakt med ett förlag. :) Vi får hålla tummarna!

Svar: Ja, eller hur! Annars har man ju jobbat för det i onödan! ;)

2012-09-05 kl. 20:45:14

URL: http://ninasskrivarlya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback