Att jag aldrig lär mig!

Jag vet ju precis hur det blir och ändå gör jag det gång på gång.
Dricker latte - Ligger vaken hela natten. Till saken hör att jag dricker det så sällan, så kroppen får aldrig chansen att vänja sig.
Finns väl bara två saker att välja på:
* Ge f\~^*#< i att dricka latte.
* Drick det varje dag tills kroppen vant sig.
Vill dock inte ligga vaken en månad under testperioden, så jag får satsa på punkt 1.
Oj, vad jag kommer sakna min skummiga latte. :(

Skulle kunna ägna natten åt mitt manus, men mina ögon är så trötta och överansträngda så ett öga är alldeles rött nu.
Så jag får snällt blunda och räkna... Får har aldrig fungerat på mig. Jag skulle kunna räkna ord. Ord som sova, sömn, kudde, täcke, drömma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback