Get me out of here!

Step up pass...
Tveksamt bokade jag in mig på ett step up pass, kändes så "-90", så det var med blandade känslor jag gick dit. Men shit vad kul det var! :)
Tänkt ändå att det är 20 år sen jag steppade som mest, men det sitter. Det är väl som att cykla kan jag tänka mig.
Superkul och dyngsvettigt!
Ja, nu är det ju inte så att det är 20 år sen jag tränade, håller allt som oftast igång. Men just step är så länge sen.
Gissa vem som kommer boka in step pass nästa vecka igen! ;)
Körde styrka på gymmet också, skönt!
Det roliga var att när jag stod där och stretchade ut min möra kropp, fullkomligt droppande av svett spelade de "Get me out of here". Grymt! :)
Bokar av 4/100.
 
Hoppas ni haft en lika bra dag som jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vartannat inlägg är nu utgifter och vartannat inkomster som man brukar säga när man åter gott och sedan tränar bort det goda,

Svar: Den var bra! :)

2012-09-04 kl. 21:35:51
Postat av: Lee Destino

Och det kan man behöva efter flera timmars sittpass vid datorn :-). Jag kanske borde göra slag i saken istället för att bara säga att jag ska :-).

Svar: Go for it! :) Ja, visst är det så! (på tok för mycket stillasittande!) Läs under min rubrik "kickstart"... Om du inte redan har gjort det! Du kan haka på!

2012-09-04 kl. 22:08:47

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Lee Destino

Ja, det lät ju lite kul :-). Får ta det under noggrant övervägande.

Svar: :)

2012-09-05 kl. 08:38:59

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback