Långa vs korta inlägg

Jag hade tänkt skriva lite om skillnaden i långa och korta inlägg. Men när jag tittar igenom mina inlägg så inser jag att alla är långa ;). Kan det bero på att jag älskar att skriva?
Det kortaste inlägget var "Helt galet" när jag precis skickat in mitt manus till olika förlag.
Det absolut längsta är inlägget om "Klas Hallberg", har ni missat dem så tycker jag ni ska ta chansen att läsa det.
Vill också slå ett slag för "unna dig en deadline" och Bob Marleys kloka ord.
Inlägget bland "manus och smycken" är väl det som speglar min tid just precis nu.
Ni har väl inte missat att man kan vinna ett smycke från zira.se om man tittar in på http://www.magnushedman.se/ Lycka till! I morgon är det dragning.
Idag har jag skrivit 5 scener i ett filmmanus, det är perfekt att åka tåg, så man kan jobba under tiden.
Vad det handlar om... ja, det handlar om äganderätten i kärleken mellan två personer.

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

"Äganderätten i kärleken mellan två personer". Det låter hur intressant som helst. Och även något som du verkar kunna spinna vidare på om du skulle vilja :-)

Svar: :D Ja, det kan bli bra. Men jag tror nog inte jag spinner vidare på det sen. Utan det får nog räcka med det som blir nu.

2012-09-25 kl. 20:34:08

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback