Med tunga ben

Ska jag nu när mörkret faller och regnet piskar ta mig ner till konsum. Not so funny, mina ben vill helst bara vila efter min långa promenad tidigare idag. Gymmet? Är det någon som pratat om gymmet?
Nä, det sorterade jag faktiskt bort. Mest för min egen säkerhet, trötta ben och step bärda kan sluta hur som helst.
Ja, men jag fäller väl upp mitt paraply och traskar iväg och köper frukost till mina ungdomar då.
( ingen annan hemma som jag kan skicka ut!) ;)

Bockar också av 11/100 Skam den som ger sig!
....jag skulle ju faktiskt kunna cykla ner till konsum, då kommer jag snabbare hem igen...

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Helt rätt att du skippade gymmet. Herregud, jag ligger ju ljusår bakom dig när det gäller att vara hurtig :-)

Svar: :D Jag valde cykeln när jag skulle ner till affären... hade glömt hur öm man blir i rumpan av en 2 milare. Med facit i handen borde jag gått ner.

2012-09-11 kl. 19:26:43

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Marianne

Tänk inte genvägar, som cykel, buss el bil det är lättare att gå ut då. Jag har praktiserat det och har tagit bort tåget också, får se hur länge man står ut pga väder o vind.

Svar: Brukar inte låta vädret bestämma. Bara när jag absolut inte har lust att ge mig ut. ;)

2012-09-11 kl. 22:01:28

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback