Nerlusat med kändisar

Nu har jag gått här ett par timmar och inser att det är dags att äta något för att orka med den här stimmiga miljön.
Har gjort några värdefulla kontakter här. Nu sitter jag och funderar på om jag ska köpa en "Letto" till mässpris.
Ska äta på saken.
Kl 15:00 är jag med och tävlar om att ställa upp i ett bokrace. Här ska man ha galet mycket tur.

Jag kan inte se eventuella kommentarer via min blogg app. (Det är fel på den tjänsten). Så har ni kommenterat något kommer mitt svar på måndag.

Nu ska jag leta rätt på en restaurang. ;)

På bilden nedan min favorit serietecknare Tony Cronstam! :D


Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Du får blogga mer ingående om den här helgen när du kommer hem. Galet spännande ju :-)

Svar: Lovar! I morgon orkar inte nu. Kom precis hem! :D

2012-09-29 kl. 14:06:30

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback