On My way!

... Till Göteborg!

Vill tacka Matrona och Gewe för ett mycket inspirerande möte och god frukostbuffe'.
Det var mycket trevligt att träffa er och vi får hoppas på många goa och framgångsrika samarbeten.
Måste också tacka för den fina goodiebagen. :D
(Med kökshanddukar, dushhandduk, god choklad och en penna, detta toppades med ett färggrant magasin om Gewes fina produkter)

Ha nu en underbardag! Så ses vi den 7 dec om vi inte hörs tidigare.

Ja, jag erkänner. Jag stannade på Nyköpingsbro... Gissa varför! ;)


Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Där skulle jag också ha velat vara :-). Får nog bege mig ut till närmaste godisaffär nu tror jag hehe.

Svar: Mmm... godis é gott! :P

2012-09-28 kl. 19:23:37

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback