Så var det lördag!

Idag hittar ni mig här hemma fast ute i garaget. Hela vår gata ska ha gatuloppis och alla är givetvis välkomna!
Jag hade tänkt baka diverse kakor och bullar att bjuda på... men tiden rann ur mina händer. Så det blir helt enkelt ett helt vanligt loppisbord med massor med "bra att ha saker" på. Ska bli kul att se gamla prylar få nytt liv, hos någon som verkligen bryr sig om dem.
Vad vi ska göra för pengarna vi tjänar?
Ja, räcker det till en bio för hela familjen så är vi mer än nöjda! :D




Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Hoppas ni säljer jättemycket :-). Du får återkomma med rapport om hur det gick sen.

Svar: Jo, tack det blev bra försäljning trots ganska få besökare. Sånt här får man lite mersmak av. :P

2012-09-15 kl. 07:33:38

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Lee Destino

Vad roligt att det gick så bra :-). Visst är det otroligt att saker som man själv har tröttnat på, kan tilltala andra? Jag måste nog besöka fler loppisar tror jag :-). Jag har flera bekanta som ofta går.

Svar: Ja, visst är det konstigt. Samtidig går man ju gärna och kolla in vad andra säljer. Jag fyndade en sak idag. En batteridriven lattevisp, vår har varit trasig länge och den jag köpte var helt oanvänd. 10:-. Nöjd! :)Dessutom sålde jag den absolut fulaste saken jag hade på bordet. Min pappa fick den i 40års present, en ishink i fuskträ (läs plast) brun och guld. Riktigt jobbig att ha på bordet... man vill ju inte tro att någon ska tro att jag har så dålig smak. Den köpte hans grannar alltså för 30 år sedan på NK för ... håll i hatten... 600:- Det var någon design av något slag. Jag sålde den för 20:- och trodde inte någon ens skulle titta efter den. Men det bruka alltid vara så, att det fulaste säljer. Det är väl galet konstigt! ;)
Vill också tillägga att mina föräldrar kom förbi i går och lassade på oss lite mer saker att sälja och då kom den hem till oss. Så nä, den var inte min. :/

2012-09-15 kl. 17:35:41

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback