Unna dig en deadline!

 
Idag landar mina postburna manus hos förlag runt om i Stockholm. Skön känsla! Har redan fått svar från en av dem att de mottagit mitt manus och att de återkommer om 2 månader.
 
Jag ska börja med en ledigdag idag. Ska hålla mig långt ifrån datorn då jag har annat som blivit lidande sista tiden.
 
Inser att jag glömt meddela hur det går för mig med 100 träningspass på 4 månader. Jag är uppe i 17/100. Nöjd då jag "bara" missat att träna 2 dagar den här månaden.
 
"Livet är en lång väg med mängder av tecken,
så när du åker runt ska du inte komplicera allt.
Fly från hat, misslyckanden och avundsjuka.
Begrav inte dina tankar, gör din vision till verkliget.
Vakna upp och lev!"
                                              Bob Marley (1945-1981)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Heja dig, Jenny! Och vilket kanoncitat du la ut. Det stämmer verkligen :-). Ha en underbar dag och hoppas du kommer ikapp med allt :-).

Svar: Tack! :) Detsamma! :D

2012-09-20 kl. 12:04:14

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback