Work to do

Eftersom jag nu bestämt mig för att droppa ner till Göteborg och njuta av bokmässan har jag ett filmmanus som ligger här och skriker åt mig att jag måste göra klart steg 1 idag.
Igår sent på kvällen kom jag äntligen på hur filmmanusprogrammet fungerar. Så jag hoppas att mitt morgontrötta huvud kommer ihåg det nu.
Ska bli så kul att komma ner till Gbg.
Mitt mål med bokmässan är inte att få böcker signerade utan att kolla in urvalet av olika förlag. Speciellt mindre förlag som jag inte hört talas om tidigare. Att lyssna på föredag och njuta av vimlet. (läs hysterin)
Har hört att just lördagar är värsta dagen där, med mest folk. Men det är den dagen som passar bäst eftersom jag åker från Sthlm på en fredag förmiddag.
Har ni några erfarenheter från bokmässan får ni gärna berätta om dem här.
 
Ha en sköndag!

Kommentarer
Postat av:

Köp gärna Marcus Samulssons Oui, Chef till mig. mor

2012-09-27 kl. 14:32:23
Postat av: Anonym

Att spana in små förlag är nog en bra idé. Jag har hört att det är betydligt enklare att bli antagen hos de mindre än hos de större :-).

Svar: Ja, det har jag också hört! :) Jag har skickat till flera olika, men det finns många små förlag jag inte ens vet att de finns. De är dem jag ska nosa rätt på. :D

2012-09-27 kl. 15:42:40

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback