5 minuter hit och 5 minuter dit

Läsa, rätta, läsa, rätta. Två timmar fungerar, sen måste jag ha en liten break.
5 minuter räcker. Fylla en tvättmaskin, plocka ur en diskmaskin.
Sopa upp lite smulor, torka en bänk.
Vad som helst, bara en paus så både ögonen och hjärnan får vila.
Nu har kidzen kommit hem, så nu är det dags för en lite längre paus.
Jag har jobbat på bra idag och är mycket nöjd med dagen so far.

Idag ska jag skicka ringen till Jeanette Ståhl som vann tävlingen.
Här är de nya färgerna. De mörka ser nästan ut som små stjärnhimlar.
Jättefina färger. :)


Kommentarer
Postat av: Jeanette Ståhl

De är verkligen vackra. Jag ser fram emot att få trä min rosa ring på fingret och blogga om den. Var hittar man priserna på dina smycken? Hittade en vacker ring i din webbshop. Kram!

Svar: Ringarna på hemsidan kostar 150:-/st + frakt. Undrar du över någonting annat så kan du maila mig på [email protected] :)

2013-04-15 kl. 18:42:51

URL: http://mrsjeanette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback