Hugg hugg

Idag har jag lyssnat till min inre indian och gjort mycket men i långsam takt. Allt har gått förvånansvärt bra.
Först jobbade jag i några timmar med texten. Sen körde jag ett styrkepass ute på altanen, strålande sol och shorts. Av träningspasset fick jag mersmak, bytte om och tog med min cykel ut på en tur. 1 mil blev det. Lagom långt för vintertrötta ben.
Idag har de även fått lite sol, mina vintertrötta ben alltså. Solen i dag tillät den kortare varianten av cykelbyxa. Ja, jag erkänner, jag har cykelbyxor med vaddering. Men det beror på att jag har en sån racercykel.
 
Nu återstår en del småfix innan jag kan koppla av helt. Bland annat att åka och handla mat och hämta Meja på Cheerträningen.
Men först en sista kopp i solskenet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback