Igår blev det dubbelt upp!

Råkade få in dubbla bilder på mina tavlor jag la upp igår. Knepigt. Vet inte vad som hände. Jag bloggade från telefonen.
 
I natt drömde jag att svaret från lektören kom. Jag hann aldrig se vad det stod för en person ställde sig framför pappret. Vad kan det betyda... och vem var personen...
 
Mars månad har gått till historien som en tur månad det här året. Jag har fått så många oväntade saker, så som fribiljetter till författarevent, goodiebag, biobiljetter, psykometriavläsning, andlig healing, fått tips om en bra lektör, ännu fler biobiljetter, böcker, skor och dessutom lyckades jag köpa mina efterlängtade skor på rean för halva priset.
Ett måtto jag gillar är att man ska vara glad för det lilla och det är jag verkligen.
 
Än så länge är det så tyst i huset att jag hör hur Curry (katten) snarkar. Idag ska jag göra ett specialbeställt halsband till en konfirmand.
Ska också njuta av solen på altanen och duka frukost därute om en liten stund.
Till eftermiddagen är vi bortbjudna på påskmiddag. 
Så det verkar som April blir minst lika bra som Mars.
 
 
Har någon av er blivit lurad idag? Eller har ni kanske lurat någon?
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Ja, du har verkligen haft en fantastisk månad! :-).
Ingen har lurat mig än, men dagen har ju bara börjat. Märklig dröm, men det kanske visar sig sen vad den betydde :-)

Svar: Min dotter kom in i en lura alla period idag, så helt plötsligt kom det bara en massa lögner ur hennes mun, följt av ett april april och ett gapskratt. Gissa om vi tröttnade efter en stund. ;) Ang drömmen så får vi som sagt se... :S

2013-04-01 kl. 10:45:53

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Mia Skrifver

Jag brukar undvika att prata med folk första april. Och om jag måste tala med nån så försöker jag att inte tro ett ord av vad dom säger...

Svar: Precis, man ska lita lika lite på folk 1 april som man gör alla andra dagar på året. ;)

2013-04-01 kl. 11:28:14

URL: http://skrifva.blogspot.fi/
Postat av: Fia Filur

Härligt med tur, hoppas den håller i sig i april! Inget lur här i alla fall.

Svar: So far so good... du ska snart få se vad jag fick idag! Så ja, jag tror att turen håller i sig. :D

2013-04-01 kl. 18:02:00

URL: http://www.sofiafritzson.com
Postat av: Anneli

Vad härligt, hoppas att turen håller i sig länge.

2013-04-02 kl. 00:22:55

URL: http://Tryingtofollowmydreams.blogspot.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback