Många bäckar små

 
Många bäckar små av fix och trix har gjort att vi nu har en vårstädad trädgård. Vi har klippt buskar, åkt iväg med kvistar till majbrasan. Plockat i ordning överallt i trädgården och räfsat. Små skilla och krokusar har äntligen börjat titta fram.
Till våren hör även att plocka fram studsmattan till barnen.
Vi har tillbringat hela dagen ute och jag har bränt mig i ansiktet. :/
 
Trots att kvällen är underbar sitter vi nu alla i soffan. Trötta efter dagens slit och all frisk luft. Om 15 min ska jag se på Babel.
Har faktiskt haft lite rast också och vad gjorde jag på rasten tro? Ja, jag jobbade så klart med min text. Har bestämt mig för att ge en av mina karaktärer mer kött på benen.
 
Vad har ni gjort den här underbara söndagen?

Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Låter hur fint som helst med studsmattor och räfsande. Själv har jag varit på konsert, min man är basist i bandet och det var så otroligt bra.

Svar: Kul! :D Jag ska på Justin B på onsdag med min dotter. Perfekt med varsin hobby, kan ju inte bli bättre!

2013-04-21 kl. 20:52:54

URL: http://skrifva.blogspot.fi/
Postat av: Anneli

Det låter som en riktigt härlig helg! Man njuter verkligen av att få vara utomhus just nu. Vi har haft det lugnt och skönt och solat, promenerat och grillat.

Svar: Härligt! Jag ville också passa på att grilla, men vi slängde vår grill förra helgen. Dags att köpa ny. Solen i kombination med lukten från grillen är ju oslagbar.

2013-04-21 kl. 22:15:45

URL: http://Tryingtofollowmydreams.blogspot.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback