Psykometriavläsning nr 2

Ja, nu har jag lyssnat på skivan. Den här gången var det en annan person som läste av min personliga sak.
För er som missade förra inlägget om detta, så går det alltså till så här:
Jag lämnar ifrån mig ett föremål som jag ofta har på mig. I mitt fall lämnade jag ett smycke. Personen jag lämnar det till numrerar kuvertet mitt föremål ligger i och lämnar det vidare till en annan person som ska göra avläsningen. Just för att den personen inte ska veta någonting om mig. Mitt kuvert fick nummer 10. Personen som läser av det vet inte ens om jag är man eller kvinna. Den personliga saken ligger hela tiden i ett igenklistrat kuvert. Så det kan inte heller se vad det är som de håller i sin hand. Utifrån kuvertet ska de sen läsa av det och berätta om personen som äger föremålet. Lite rörigt, men jag tror ni är med på hur det går till.
Så, stämde något då?
Ja, jag säger si så där 50/50. Jag kommer inte berätta allt vad utläsningen sa, men jag radar upp några saker som stämde och några som inte stämde.
 
Stämmer:
Dina vänner kommer gärna till dig för att bolla idéer.
Kvinna medelviktigt för din längd
Otroligt serviceminded
Du väljer med omsorg vilka som får komma dig nära in på livet
Nu jobbar du inte, du är hemma av någon anledning
Trött i kroppen
Färg och form är viktigt för dig
Att ta beslut är en av dina styrkor
Bra kritiskt tänkande - inte lättlurad
Självständig
Du håller på med något som har med kultur att göra
Du bor i radhus
Vatten är viktigt för dig
Du gillar att dansa och älskar yoga och massage
Du har många järn i elden
Du förflyttar dig fort, har alltid mycket att göra och du har få luckor
 
Stämmer inte:
Du har ett tryck över bihålorna
Du gillar träskor
Du målar
Du gillar delfiner
Du åker gärna ut med båten tillsammans med familj och vänner
Din far har kanske varit skomakare - förnimmer en lukt av läder
Du gillar hästar
Du red i tonåren
Du gillar att resa och har varit i Thailand
 
Det var det. Kul grej. Nu ska jag fylla i utvärderingen och skicka in den.
Hon som skrivit Jenny 10 på lappen är hon som jag lämnade till från första början. (hon som lämnade vidare)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback