Skynda långsamt

- Skynda långsamt och gör ett bra jobb. Säger indianen i mig.
Ja, jag försöker verkligen. Men skulle ni sätta in mig i en kategori så är jag en "skynda person" i botten.
Jobbar hårt för att komma ner i varv. ( har blivit mycket bättre på att säga: "inte nu. Vi tar det sen")

Medan min ivriga och rastlösa del ligger och sjuder. Öka, öka!
Känner ni igen er?
Prestera mera!

Det är den där förbannade projektledaren i mig som vill så mycket, för mycket. Hela tiden.
Idag ska indianen fram och vi ska skynda låååångsamt.
Jag börjar dagen med en kopp te på altanen.

Varför jag döpt dem till projektledaren och indianen kan ni läsa under inlägget Hedra mysteriet sen förra tisdagen. ;)

Igår var jag och Meja på Justin Bieber i Globen. Idag är jag lomhörd. Tänk er 16000 tusen tjejer skrika i fasett exakt samtidigt (hela kvällen), lägg där till MAX volym på ljudanläggningen.
Helt galet!
Är det inte konstigt att de går runt och säljer öronpluggar för att ljudet är så extremt maxat.
Hade jag haft en decibel app igår, så hade jag mätt den.
Varför jag inte laddade ner en?
För jag tror att appen skulle sprängt min telefon i bitar.

På biljetten stod det att konserten började 19.00....
21.20 kom han. Mellan 19-21.20 bar de ut hur många avsvimmade tjejer som helst. Mer än 30 stycken. Helt sjukt.
Undrar just om de fick någon skymt av honom sen?
Konserten i sig var storartad och Meja gick på moln. Själv agerade jag fotograf och Meja blev mest nöjd med bilden där han visade sina magrutor...
Det kanske kommer någon JB bild framöver.

Hugg Hugg!
Kom i håg att skynda långsamt.


Kommentarer
Postat av: Fia Filur

Oj, vilken upplevelse, ni måste ha varit helt slut efter den konserten :)

2013-04-25 kl. 22:30:55

URL: http://www.sofiafritzson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback