Hål

Den här dagen har varit ett stort hål. Ingenting har blivit som jag tänkt.
Nu är det äntligen läggdags!

Precis här hörde jag ett plask, jag släppte bloggen och sprang till badrummet. Min lilla Chili (kattunge på ca 15 v) hade lyckats ta ett ofrivilligt dopp i toaletten.
Nu har jag svabbat toavatten i hela köket, för han sprang som en besatt från badrummet, samtidigt som han gjorde små korta stopp och skakade av sig vattnet.
Som sagt, jag lägger den här dagen bakom mig.
I morgon blir det bättre!


Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Ah. Toalettstolen. Efter att ha sett vår ena katt balansera längs kanten några gånger lärde sig hela familjen att verkligen stänga till den poolen. Å andra sidan, oftast balanserar de ju på de mest märkliga platser. Ibland undrar jag hur de kan hållas på stolsryggarna utan att stolarna välter, men so far so good.

2013-08-20 kl. 07:46:34

URL: http://skrifva.blogspot.fi
Postat av: m

Kan kanske användas som golvmopp om han kan väja sig vid att vara blöt.

2013-08-20 kl. 20:00:02

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback