Kladdkaka och fotmassage

Efter en dag med näsan i manuset åkte vi och fixade pass åt Emil.
Inte länge kvar tills han åker till Cypern på träningsläger. (!!) Somliga har det bättre än andra.
Lyllo han.

När vi kom hem hade Meja bakat kladdkaka med cocos och vispat grädde. Gott som tusan!
Emil stack iväg på fotboll och jag och Meja kollade in årets idoler.
När Emil kom tillbaka ville han ha fotmassage efter duschen. Klart han fick det - i utbyte av att ge igen.
Gissa om det var skönt. :D
Mer fotmassage åt folket.

Nu ska jag läsa lite innan ögonlocken trillar ner.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Det låter verkligen som en bra dag. Härligt med fotmassage.

2013-08-22 kl. 00:55:54

URL: http://tryingtofollowmydreams.blogspot.se/
Postat av: Mia Skrifver

Ja mer fotmassage åt folket. Verkligen. Det håller jag så med om. Samt mer kladdkaka också faktiskt. Och idol. Ja och så gillar jag de svenska hollywood-galningarna också, alltså fruarna menar jag...

2013-08-22 kl. 14:13:19

URL: http://skrifva.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback