Lite eftersnack

Vi började som sagt med att mötas upp på Vegugnen (för övrigt jäkligt god pizza) i Alvik. Det var jättekul att träffa alla i verkligheten och inte bara via bloggen.Vi som sågs över en matbit var: Susanne Ahlenius, Malin Roca Ahlgren (btw hennes fest), Ebba Range, Caroline Säfstrand, jag, Anneli Stålberg och Maria Edgren. Eva Ludvigsen fastnade i trafiken och kom lagom till releasfesten.
 
 
Festen hölls i Äppelvikens bokhandel. Världens mysigaste lilla affär. Här följer några bilder.
Tapas och vin. Smarrigt! Ett känslosamt tal från både förläggare och författare och dessutom ett smakprov på inledningen av boken uppläst av förläggaren Nina Larsdotter Lööw. Tyvärr läser jag en bok redan, men sen ska jag sätta tänderna i Stadsfjäril. Mycket bra inledning!
 
Signering såklart!
 
Det var varmt i den lilla butiken, så en svalkande stund utanför var att föredra.
Och så sist men inte minst. Den galet fina boken. Hoppas att jag också får en sån genomtänkt och fin layout någongång i framtiden. Boken känns som siden med inslag av lack. Jätteskön att hålla i och fin att se på. 
 
Grattis Malin till boken och en oerhört lyckad kväll! Tack för att jag fick komma.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Range

Vad fint du har gjort här!
Kan jag sno några bilder till min blogg?

Kul att träffa dig!

Svar: Tack! Kul att du gillade bilderna så mycket att du ville låna dem. Glöm inte öva på Gps:en. ;)

2013-08-29 kl. 15:04:31

URL: http://ebbarange.blogspot.se
Postat av: Mia Skrifver

Vad fina bilder!

Svar: Tack! :D De blev flitigt lånade till andra bloggar.

2013-08-29 kl. 15:06:12

URL: http://skrifva.blogspot.fi
Postat av: Eva

Härliga bilder till en härlig fest. Ja, jag är verkligen glad att jag 1. kom fram 2. härdade ut i köerna (fast i omvänd ordning kanske..). Nästa gång ska jag räkna med 5 timmars färdväg till Sthlm. Nej vänta, jag tar tåget...

Svar: Ja, fast tåget kan man inte heller lita på.... åk i god tid. :D

2013-08-30 kl. 08:11:21
Postat av: caroline

Hej! Hoppas att det är ok att också jag lånar en bild (den på förfestande gänget). Det var sååå kul att träffa dig - hoppas att vi får chansen snart igen. Om inget annat så kanske på bokmässan?

kram!

Svar: Helt okej! :D Ja, kanske på bokmässan. OM jag åker kommer jag vara där på lördagen. Stannar du hela helgen? Du ska inte på skrivminglet då den 17 september? Kolla in det på fb. Skickade ett pm till dig på fb i morse. ;)

2013-08-31 kl. 12:23:09

URL: http://skrivarstudio.blogspot.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback