Med stora stirrande ögon

Tittade flugan på mig när jag skulle ta en klunk av mitt te.

Det var varit tyst här och det beror på att jag lidit av bloggtorsk. Har helt enkelt inte haft något att skriva om.
Har inte direkt varit sysslolös men blogglös.
Hela dagen idag har jag suttit i telefon, pratat med flera olika myndigheter och massor av folk som vill hyra vårt extra rum.

Idag har Meja och Emma bakat macarons. Supergott! :P

Onsdag och torsdag ska jag på två olika boksläpp och dessutom träffa bloggvänner irl för första gången. Ska bli så kul!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Det ska bli så kul! :) Fantastiska bilder.

Svar: Håller med! :D

2013-08-26 kl. 22:46:28

URL: http://tryingtofollowmydreams.blogspot.se/
Postat av: Mia Skrifver

Men dina bilder Jenny! Jag ryser.

Svar: :D Ja, det var ingen trevlig upptäckt. Är dock glad ATT jag upptäckte det innan jag svalt den

2013-08-27 kl. 09:23:03

URL: http://skrifva.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback