Dagen efter dagen före

Klockan är 13:12, vi sitter vid matbordet och äter frukost. Tycker ni att det är sent? Jag tycker det är lagom. Idag är årets längsta vilodag. 
Igår på självaste julafton var det morgongympa med släkten.


Allt för att få plats med massor av god julmat. Resten av dagen blev ganska stilla förutom några vändor runt pingisbordet. 


Har ni aldrig ätit matjesillstårta så testa det. Jättegott. Jag gjorde den första gången för 5-6 år sedan och sen dess måste jag ha den med på julbordet. 


Roligaste bilden tog jag. Det här är min bror Fille och hans dotter. Bilden är arrangerad. Men pga luvan ser det verkligen ut som han boxar till henne. 

Vår analoga jul går så där. Barnen har fått 30 min på sig att spela och surfa idag. Jag med och tiden är nu ute. 

God jul önskar vi er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback