Dan före dan före dan

Dagens avsnitt av julkalendern var så spännande! Kollar ni på den?
I mitt tycke är det den bästa sen trolltider. 

Gick upp innan familjen vaknade för att hinna skriva på mitt nya projekt som går under arbetsnamnet "Viggo."
Sen blev det julstädning och långpromenad med Camilla. 
Hem till Emils goda lasagne. 
S ville åka en snabbis till centrum så vi packade in oss i bilen och kom dit 40 min innan stängning. Perfekt läge att inhandla det sista. Kolla här! :)


Nu slår klockan 23 och jag ska läsa igenom texten jag skrev i förmiddags. 



Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Set verkligen ut som om ni kom i exakt rätt tid för shopping. Kan säga att jag lyckats göra tvärtom varje gång. Men å andra sidan, det är rätt kul att kolla in de hetsiga handlarna också.

Svar: Bara man har tid med alla köer så funkar det. ;)

2013-12-23 kl. 12:25:59

URL: http://skrifva.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback